הובלה של משרדים הוא פרויקט רציני, בייחוד אם מדובר בחברה גדולה שיש בה הרבה מאד עובדים. זהו מבצע לוגיסטי מורכב ולכן יש להיערך אליו כראוי.
חברת הובלות איכותית
המגמה היא להיעזר לצורך כך בחברה הובלת מקצועית ומיומנת שמבצעת מהלכים מסוג זה לעיתים תכופות. הם יוכלו להעניק להנהלת החברה טיפים, כיצד לארגן מהלך זה ובדרך זו ליצור מעבר יעיל ומהיר שיפגע רק במעט בעבודה השוטפת של כל אחד מהעובדים.
מעבר משרדים זו הזדמנות מצוינת לבצע מיון של תכולת המשרד, לזרוק פריטים ישנים שאינם שמישים להעביר לתרומה מוצרים שכבר אין בהם צורך, כיוון שנרכשו חדשים עבור המשרד החדש. כאשר כל אחד מהעובדים מבצע סינון של הפריטים האישיים שלו, בסך הכול כמות הארגזים תהיה קטנה יותר.
בחירה של חברת עלויות
חשוב לחפש הובלת משרדים המלצה מקולגות שעברו לא מכבר למשרד אחר, או לחלופין מקרובי משפחה או חברים שמשרדם שינה מיקום. הם יספרו על ההתרשמות שלהם מהעבודה של הצוותים ביום ההובלה ועד כמה היו מרוצים מהם.
בנוסף לכך כדאי לבדוק הובלת משרדים המלצות באתרי האינטרנט השונים. שם מופיעות חוות דעת רבות של מי שביצע הובלות לאחרונה ומדווח על ההתרשמות שלו מהחוויה, אם מדובר בחברה אחראית ומתוכננת שעובדיה מגיעים עם מלוא הציוד במועד שתואם והם עובדים באופן מסודר כדי ליצור פרויקט יעיל ומהיר, או שמדובר בעובדים שהם לא מיומנים ולכן העבודה לא בוצעה לשביעות רצונם.
תיאום מועד ועלויות עם חברת הובלות
לאחר קבלת מלוא המידע, הרבה יותר קל לבחור את חברת ההובלות ולכן מתאמים עם הנציג הרלוונטי שיגיע למשרדים הקיימים וייחשף לכמות התכולה שיש להעביר. על פי האומדן שלו של נפח הציוד אפשר לתאם את גודלה של המשאית או המשאיות. בנוסף לכך מתאמים את התאריך שנוח לכל הצדדים ואת שעת ההובלה.
ברוב המקרים הובלת משרדים מוכיחה את עצמה כנכונה ולכן הנהלת החברה מרוצה מהליך העברת הארגזים וכל החפצים הנוספים.
הצוותים שלנו לשירותכם בכל מה שקשור לתכנון, תיאום והובלה של המשרד שלכם.