בעת ביצוע העברה של משרדים יש לתכנן מראש את כל מהלך ההובלה, כדי שכל המהלך יתבצע באופן יעיל ומסודר לשביעות רצונם של הלקוחות.
תיאום הובלה עבור המשרד
לקראת מועד המעבר כדאי לתאם את מועד הובלת משרדים ברחובות, ביום ובשעה שנוחים לעובדים ולחברת ההובלה. המגמה היא לתאם מועד שבו המשרד יהיה מוכן לכניסה, לאחר שבוצעו בו הפעולות השונות כמו ניקיון, התקנת מחשבים חדשים בעמדות מסוימות, התקנת ריהוט וכו'. זאת כיוון שהמטרה היא להעביר את הציוד של כל עובד וגם של המשרד כולו ולחזור לפעילות שוטפת מוקדם ככל האפשר כדי לא לשתק עבודות מיוחדות, אשר כל אחד מהעובדים אחראי עליהן.
התארגנות ביום ההובלה
צוותי האריזה אוספים את כל הארגזים שהעובדים ארזו עבור הובלת משרדים, הם מוודאים שקיימת מדבקה עם שמו של העובד על כל ארגז. זאת כדי שעם ההגעה למשרד החדש, כל ארגז יונח על יד השולחן הספציפי וכך אפשר יהיה לקדם במהירות את ההתארגנות.
הצוותים אורזים באופן יסודי את כל אחד מהמחשבים, הצגים, המדפסות, הסורקים ופריטי ציוד נוספים שקיימים במשרד. האריזות הן כפולות ומורכבות מיריעות ניילון משני סוגים, כדי להעניק לכל אחד מהם הגנה כפולה.
משאית ההובלה
בעת הזמנת הובלת משרדים ברחובות, הנציג של חברת ההובלה ביצע אומדן של נפח הציוד ובהתאם לכך הגיעה למקום משאית בגודל המתאים, כך שקיימת סבירות גבוהה שהעובדים יצליחו להעמיס את כל התכולה פנימה למשאית. לאורזים יש שיטה ייחודית כיצד להציב את הארגזים זה על גבי זה, ארגזים שיש בהם פריטים שבירים כמו מחשוב, או כלי האוכל מהמטבח המשרדי יונחו בצד מסוים והם ייקשרו כדי שלא ייפלו במהלך הנסיעה ולא ייגרם חלילה נזק.
חברת ההובלות מפעילה פוליסת ביטוח לכל הובלה וכך היא ערוכה לכל תרחיש. במקרה שמוצרים נופלים מכל סיבה שהיא כמו חלילה תאונת דרכים בדרך, הלקוח יקבל את הפיצוי המגיע לו לאור הנזקים שנגרמו לו.
אם אתם אמורים לעבור בקרוב למשרד חדש, אנחנו לשירותכם לצורך ביצוע הובלה מקצועית באמצעות צוותים מיומנים.