מי שזקוק לשינוע של תכולת המשרד בחיפה, יוצר קשר מבעוד מועד עם חברת ההובלה, כדי לבצע את כל התיאומים הנדרשים.
קביעת מועד הובלה
השיטה הנוחה ביותר היא שנציג של חברת ההובלות מגיע למשרדים, הוא מתרשם מהתכולה שאמורים להעביר, מבצע אומדן של הנפח וכך הוא מודע לגודל המשאית שאמורה להגיע לצורך הובלת משרדים בחיפה. לעיתים מדובר במשרדים גדולים ולכן יש צורך בכמה משאיות שינועו הלוך ושוב. הוא מעריך את כמות העבודה הנדרשת לצורך אריזת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה כמו מקרר, מחשבים, טלוויזיה ועוד. בהתאם לכך קבועים את מועד ההובלה ואת העלות עבור פעולת העברת המשרדים.
הובלה באמצעות מנוף
בשנים האחרונות משרדים רבים ממוקמים במגדלים רבי קומות ולכן הדרך היעילה ביותר להעביר את הציוד ולאחר מכן להעלות אותו למשרד החדש, היא באמצעות מנוף. מדובר במשאית בעלת סולם ארוך על פי האורך הנדרש. הצוותים מניחים את הארגזים או הציוד על המשטח ומעלים זאת למשרד הספציפי. בדרך זו לאחר כמה פעמים, כל התכולה כבר נמצאת בתוך המשרד החדש ואפשר להתארגן כדי לחזור לעבודה שוטפת.
דרך זו היא עדיפה על פני הובלה ארוכה אשר מתבצעת באמצעות המעלית, דבר שמפריע לשאר דיירי המשרדים וגם אורך זמן רב. המנוף הוא כלי עבודה מועדף בשנים האחרונות ולכן השימוש בו הולך וגובר בעת הובלת משרדים בחיפה.
ארגון התכולה בתוך המשאית
כאשר מבצעים הובלת משרדים בחיפה, הדרך אינה תמיד ישרה, לעיתים מסלול הנסיעה כולל עליות וירידות ולכן מקדישים חשיבה רבה לנושא אופן ארגון הציוד והארגזים בתוך המשאית. העובדים מניחים את הארגזים שמכילים פריטים לא שבירים, כמו קלסרים, ספרים וציוד משרדי זה על גבי זה. את כל הארגזים הללו קושרים באופן חזק, כדי שהם לא ינועו במהלך הנסיעה.
לאחר מכן מעלים את כל הציוד כמו המחשבים ומפזרים אותם כך שהם לא יזוז במהלך הנסיעה ולא ייפגמו או יישברו. העובדים מרפדים את כל השטח ויוצרים הגנות כפולות.
נשמח לבצע עבורכם הובלת משרד מנקודה לנקודה, באופן אחראי ומסודר.