באשדוד העיר החמישית בגודלה בישראל מתרחשים שינויים רבים בפעילות המשרדים לאור הקרבה לנמל הימי והפעילות הענפה בתחום זה. זו הסיבה שמבצעים הובלת משרדים באשדוד בעיקר באזורים שסמוכים לנמל.
שינוע של ארגזים למשרד החדש
כאשר מתכננים מעבר משרד, הדבר כרוך באריזה של הרבה מאד ארגזים הכוללים את ציודם המשרדי של כל אחד מהעובדים, על פי תפקידו וגם ציוד רב השייך לכל המשרד כמו ספרים ומדפסות. כדי שהמעבר יעבור באופן חלק, כל אחד מהעובדים אורז את חפציו ורושם על הקרטונים את שמו, לאיזה מחלקה הוא משויך ואם מדובר במשרד גדול שעובדיו ממוקמים בכמה קומות, הוא ירשום את מספר הקומה.
בדרך זו לאחר פריקת הארגזים, העובדים של חברת הובלת משרדים ידעו לאן לשייך כל ארגז והם יניחו אותו בחדר הרלוונטי או ליד השולחן הנכון, אם מדובר בחללי עבודה בשיטת open space .
אריזה של פריטים ייחודיים
עובדי חברת ההובלה מבצעים אריזה מקצועית של תכולת המשרד אשר כוללת פריטים עדינים ושבירים כמו מסכי טלוויזיה וצגים של המחשב. מוצרי חשמל כמו מקרר ומיקרוגל של המטבח המשותף. שיטת האריזה והעטיפה היא חשובה ביותר, כדי שלא יהיה פגם או שבר לאחד מהפריטים במהלך הנסיעה גם היא קצרה.
האורזים המיומנים מעמיסים את כל התכולה על המשאית והם מניחים במקצועיות את הציוד בנפרד ואת הארגזים בנפרד כדי שלא יוצר מצב של נזק כלשהו במהלך הובלת משרדים באשדוד.
הפעלת ביטוח
בעת הזמנת הובלות חשוב לוודא שחברת ההובלה מפעילה פוליסת ביטוח שהערך הכספי שלה תואם את הצורך של ההובלה הספציפית על פי ערך התכולה. מצב של תת ביטוח עלול ליצור בעייתיות במקרה של צורך בהפעלת ביטוח.
ברוב המקרים, כל חברות ההובלות רוכשות מראש פוליסות ייעודיות למטרה של כיסוי מלוא ההובלות שנערכות בכל יום.
שירותים נלווים ביום ההובלה
לצורך קביעת עלויות ההובלה יש לתאם אם יש צורך בעלויות נלוות אשר מעלות את המחיר של הובלת משרדים באשדוד. מנוף שיוריד ויעלה במהירות את כל התכולה במקום להוריד את הכול במדרגות או באמצעות המעלית, צורך בהורדת חפצים גדולים במיוחד במדרגות במבנים שבהם אין מעלית, או כל פעולה חריגה שיש לבצע במהלך ההובלה שאינה תואמת את ההתנהלות הרגילה.
ברוב המקרים אנשי חברת ההובלה מגיעים במועד שסוכם ועושים כל שניתן כדי לבצע את כל המשימות ואת כל המטלות תוך פרק זמן קצר, כדי שהעובדים יוכלו להתארגן במשרד החדש ולטפל בעבודה השוטפת. כאשר הכול מסודר ומתואם מראש קיים סיכוי סביר שאכן יתנהלו המהלכים הללו תוך זמן סביר וכל החפצים יגיעו שלמים וללא כל פגע למשרד החדש.
מתכננים לעבור משרד בקרוב? דברו אתנו ונשמח לסייע לכם במהלך זה תכנון וביצוע ההעברה לשביעות רצונכם המלאה.