הובלות משרדים זו משימה מאתגרת משום שבדרך כלל מדובר בציוד רב וישנה חשיבות לשמר את הציוד בין המחלקות השונות בחברה ובכל מחלקה קיימת חלוקת הציוד לעובדים בה.
מזה שנים רבות חברת באקו הובלות נותנת שירות ללקוחות ברחבי הארץ ועושה הובלת ציוד לחברות וארגונים קטנים וגדולים ברחבי הארץ, הובלת ציוד משרדי ועוד. אם אתם שוקלים מעבר של הובלת משרדים תצטרכו לעשות את התהליך באופן יעיל ומהיר כדי למנוע מצב שבו החברה לא תוכל לתפקד ותוכל לחזור לפעילות מהר ככל הניתן.
הובלת משרדים מספר נקודות חשובות
לקראת הובלת משרד עולות תהיות כיצד להתארגן לקראתו בצורה טובה ולכן חברת הובלות ראויה תספק עבורכם את הידע הנדרש. הנה כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם בעת ארגון ומארז הציוד בארגון:
- על מנת לייצר הובלת משרד באופן נכון יש ליצור רשימה מסודרת של המחלקות השונות ובכל מחלקה חלוקה לפי קטגוריות של הציוד המשרדי
- לצד כל קטגוריה ציינו במידה והציוד שביר על מנת שתוכלו לדעת לכמה חומרי עטיפה לציוד שביר תזדקקו
- במידה ויש לכם מחלק IT, היא תדאג לכל נושא השיוק של המחשבים ושאר החומרה לבעלי התפקיד, אך במידה ולא, מומלץ להדביק מדבקה עם שם האדם לו שייך הציוד.
- הציוד ארוז ומוכן למעבר? אל תשכחו לארוז פריטים קטנים כדי להמנע מעבודה נוספת ומיותרת ביום המעבר.
מאחר והובלת ציוד משרדי היא משימה שאנו עומדים בה שנים רבות, נוכל לסייע לתהליך קל ומהיר עבורכם.
חברת הובלות משרדים מקצועית באקו
הגעתם ליום הובלת המשרד לאחר שהשקעתם זמן רב במחשבה על יצירת תהליך ויעיל וסיימתם לרכז ולארוז את כל הציוד הנדרש. חברת הובלות משרדים כבר העמיסה על המשאית את כל הציוד והיא בדרך למשרד החדש.
המשימה העיקרית כעת היא לפרוק את הציוד הנדרש, לחלק את הציוד לפני המחחלקות השונות ואז בין אנשי הצוות לפי המדבקות שהדבקתם על הציוד. ראשית פירקון חפצי הריהוט, שולחנות, כסאות מדפים וכו' והכינו אותם לקראת הובלת ציוד משרדי : מחשבים, טלפונים, קלסרים ועוד.
לאורך השנים סייענו לאלפי לוקחות באמצעות הובלות משרדים רבים ברחבי הארץ ואיתנו מספר רב של לקוחות מרוצים ועל כן אנו יודעים שהשירות שלנו ניתן באופן שבו הוא צריך להיעשות.
לקבלת הצעת מחיר עבור הובלת משרד – באקו הובלות
אם אתם לקראת הובלת משרדים ואתם תוהים כיצד תעשו זאת בצורה פשוטה ומהירה ככל האפשר, אנחנו כאן בשבילכם כדי שתוכלו לקבל את כל המידע הנדרש ולהפחית מאי הוודאות לקראת יום ההובלה. נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם מהניסיון רב השנים שלנו של הובלת משרדים וגם הובלת ציוד משרדי.
הובלת משרדים היא הובלה שונה מהובלה של דירות לאור התכולה הייחודית. במשרדים קיימים בדרך כלל הרבה מחשבים ומוצרים נלווים ולכן מלאכת האריזה וההובלה נעשית בתשומת לב גדולה במיוחד.
הובלת משרדים היא הובלה שונה מהובלה של דירות לאור התכולה הייחודית. במשרדים קיימים בדרך כלל הרבה מחשבים ומוצרים נלווים ולכן מלאכת האריזה וההובלה נעשית בתשומת לב גדולה במיוחד.
בחירה של חברת הובלות משרדים
לצורך העברת משרדים חשוב לקבל המלצות מקולגות אשר העבירו לא מכבר את הציוד המשרדי שלהם ממשרד למשרד. אם הם היו מרוצים ממהלך ההובלה, העבודה המקצועית של הצוותים, העמידה בלוח הזמנים והעלויות ההגונות, כדאי להזמין חברה זו לצורך הובלת משרדים.
אריזה של תכולת משרד
עובדי החברה המיומנים מבצעים אריזה של המחשוב הקיים במשרד. לצורך הנוחות, כל עובד רושם או מדביק מדבקה עם שמו, כדי שהמחשב שלו יותקן עבורו במשרד החדש. האורזים מבצעים אריזה כפולה של כל מחשב באמצעות יריעות ניילון מהודקות וגם באמצעות יריעות ניילון עם בועות. לאחר מכן מעבירים בזהירות את כל המחשבים לארגזים ייעודיים לכך ומניחים אותם בזהירות במשאית ההובלה. בדרך זו אורזים גם מוצרים נלווים כמו מדפסות, סורקים, צגי מחשב, צגי טלוויזיה ועוד.
סידור הארגזים בתוך המשאית מתבצע באופן מאד מקצועי ומחושב כיוון שהמטרה היא שאף ארגז לא ייפול במהלך הנסיעה, לא תהיה נפילה של מוצרי המחשוב ולא ייגרם כל נזק.
שימוש בשירותי מנוף
כאשר המשרד הנוכחי ממוקם בקומה גבוהה, נוח מאד לבצע את הורדת מלוא התכולה באמצעות מנוף. מדובר בפעולה מהירה שחוסכת זמן רב והיא עדיפה על פני העברת כל הציוד במעלית, כיוון שלעיתים חלק מהפריטים הם גדולים מדי ולא נכנסים למעלית כמו ספה ארוכה. העובדים מניחים כמות של ארגזים על הרמפה בחלק החיצוני של המשרד, קושרים אותם היטב וכך המנופאי מוריד זאת בזהירות ישירות לתוך המשאית.
גם כשמגיעים למשרד החדש, אם הוא ממוקם בקומה גבוהה מבצעים פעולה הפוכה והמנופאי מרים את כל הארגזים ואת כל הציוד בזה אחר זה על הרמפה וכך מהר מאד כל התכולה ממוקמת במשרד החדש והעובדים יכולים לארגן את הציוד ולהתקין את המחשבים.
אם אתם עוברים למשרד חדש, נשמח לבציע לכם שירות של הובלת משרדים באיכות גבוהה.
מהם השיקולים החשובים ביותר לקראת מעבר משרד?
מעבר משרד זו החלטה גדולה. זה יכול להיות קשה במיוחד כשיש הרבה אנשים במשרד.
חשוב לתכנן מראש ולקבל הבנה ברורה מה הצרכים של החברה לפני המעבר למקום חדש.
כשמדובר בהובלת משרדים, מדובר בהרבה חלקים. זה כולל הכל, החל מהריהוט ועד לפריסת המשרד החדש. לעובדים יכול להיות קשה לעבור לבניין חדש.
מהם היתרונות בשימוש בחברת הובלות משרדים מקצועית?
חברת הובלות באקו עברו הכשרה לארוז הכל בצורה בטוחה ומאובטחת. הם יכולים גם לפרוק את החפצים שלך בחזרה למשרד החדש שלך. באקו הובלות מקפידות על טיפול בפריטים שבירים יותר ממה שאתה עשוי להיות.
עלות השימוש במובילים מקצועיים כוללת גם את חומרי האריזה, כך שלא תצטרכו לדאוג שיגמרו הקופסאות או הניילונים. מובילים מקצועיים יציעו טיפים מה לעשות לפני המעבר ויערכו מלאי לאחר שסיימו עם השירותים שלהם כדי לוודא שהכל טופל כראוי במהלך ההובלה.
אם אתה רוצה לחסוך כסף בעת מעבר דירה, עדיף לך לא לעשות זאת בעצמך כי תצטרך חומרים כמו קופסאות, ארגזים, וציוד אחר שיכול לעלות הרבה כסף.
מהם החסרונות בשימוש בחברת הובלות משרדים?
חברות המספקות שירותי הובלות משרדים צריכות להיות ברישיון ובביטוח. אז לפני שתעסיק אותם, עליך לעשות קצת מחקר כדי לגלות אם הם בעלי מוניטין ואמינים.
אחד החסרונות העיקריים הוא שחברות אלו יכולות להיות די יקרות. מעבר דירה דורש הרבה זמן ומאמץ מה שאומר שהמחיר יהיה תלוי בכמות העבודה שהם צריכים לעשות.
חיסרון נוסף הוא שייתכן שהחברה לא תוכל להעביר את הרהיטים שלך בבטחה, כי אין לה מספיק צוות מיומן או רכבים מתאימים למטרה זו. אם יתברר שזה המקרה, ייתכן שתצטרך לשכור אנשים לעזרה נוספת ולהוציא על זה יותר כסף ממה שתוכנן במקור.
כמה עולה להשתמש בחברת הובלות משרדים מקצועית?
עלות השימוש בחברת הובלות משרדים מקצועית תלויה בסוג השירות שאתה מחפש. ישנם משתנים רבים שיכולים להשפיע על המחיר.
חלק מהחברות גובות לפי שעה, חלקן לפי משקל ואחרות מציעות תעריף קבוע.
ראיין כמה מובילים כדי לגלות מה התעריפים שלהם וכיצד הם גובים עבור השירותים שלהם. זכור כי ככל הנראה תצטרך לשלם עבור הוצאות כגון עלויות דלק או עבודה אם אתה שוכר מוביל לפי שעה.
צרו איתנו קשר באתר או פניה ישירה בטלפון : 054-682197
שאלות נפוצות בתחום ההובלות
מומלץ לתאם כמה שיותר הובלה עם חברת הובלות מקצועית. ההמלצה שלנו הוא לתאם לפחות חודש/חודשיים לפני יום המעבר דירה.
השארת טיפ למובילים משתנה בעיקר בסדר גודל ההובלה. בהובלות דירה ממוצעת מקובל להשאיר טיפ שנע בים 50-100 ש"ח. בסדר גודל של הובלה גדולה מקובל להשאיר טיפ של 100-200 ש"ח למוביל.
ברוב המקרים של ההובלה ורק בתיאום עם חברת ההובלה היא לא תתחייב לזמנים והכל יהיה תלוי בגודל ההובלה. לכן יש לקחת בחשבון שההובלה תיקח יום עבודה שלם.
הדגש בבחירת חברת הובלות מקצועית ואיכותית הוא על סמך המלצות מחברים ומכרים שהשתמשו בשירותי ההובלה. על חברת הובלות מקצועית אין אפשרות להתפשר וכדאי לעשות את זה רק עם חברת הובלות מומלצת.
מחשבון הובלות
תמחור הובלה משתנה מהובלה אחת לשנייה, המחיר נקבע לפי מספר פרמטרים אשר משפיעים על מחיר ההובלה, לצורך קבלת הצעת מחיר רבים מהחברות ההובלה בנו באתר
מנוף להעברת דירה
בשנים האחרונות ענף ההובלות התקדם להובלה יעילה ומהירה, אחת הסיבת לכך היא השימוש במעברי דירה באמצעות מנוף להעברת דירה, החידושים הטכנולוגיים בשיטה זו של העברת
הובלה עם מנוף
תחום ההובלות מתחלק להובלות פשוטות שבהן מעבירים חפצים ידנית לעומת העברת חפצים כבדים שמחייבים סיוע מכני בהנפה ובהרמה באמצעות הובלות מנוף, הובלות מנוף מתבצעות במקרים
הובלת משרד לעורכי דין
תחום ההובלות הוא שוק המתפרס על כמה תחומים, לנו זכור בדרך כלל על הובלת דירות, כמובן שישנם תחומים אחרים של הובלה לציוד כמו לדוגמא הובלה
הובלת משרד לסטרטאפים
הובלה של תכולה בתים שונה מאוד מהובלת משרדים לסטרטאפים במיוחד בכל הקשור להעברת תכולת המשרד בעיקר כי לסטרטאפים יש מערכת מחשוב מפותחת וריהוט שונה מהרהוט
הובלת משרד לחברות הייטק
רבות מחברות ההייטק נדרשות לביצוע החלפות משרדים שכן לרוב הן גדלות וצומחות במהירות וזקוקות למשרדים גדולים יותר, שירות של הובלת משרד לחברות הייטק הוא שירות