הגיע הרגע לו ייחלתם זמן רב. חתמתם על השכרת או קניית משרד חדש בשרון וכעת כל שנותר לכם לעשות הוא לבשר לעובדים, לארוז את כל הציוד ולהוביל הכל למשרד החדש. מאיפה מתחילים? מדריך הובלות משרדים בשרון נכתב על ידי המומחים של חברת הובלות באקו. התחילו לקרוא.
תכנון יום המעבר – הובלות משרדים בשרון
אם גם אתם חוששים מיום המעבר ומנסים להריץ בראש מה יהיו הפעולות אותן תבצעו, חשוב שתהיו מודעים לכך שחברות הובלה אשר מציעות שירות הובלות משרדים בשרון ובחלקים נוספים בישראל, הן חברות בעלות ניסיון בתחום זה של הובלה וחברות אשר יכולות לספק ללקוחותיהם קווים מנחים להעברה בטוחה, יעילה ומהירה של המשרד שלהם. פנייה אל נציג של חברת הובלות באקו תוביל לתשאול מהיר ובהתאם תוגש לכם הצעת מחיר שעיקרה תהליך הובלת המשרד שלכם מתחילתו ועד סיומו. תכנון מוקפד של יום המעבר הוא הצעד הראשון אותו יש לבצע באם מעוניינים ליהנות מהובלה מהירה ונטולת דאגות.
שירותים נלווים – אחסון אריזה פריקה והרכבה
- אחסון – ראשית כל חשוב לקחת בחשבון שמשרד חדש מהווה הזדמנות פז להשתדרג בכל הקשור אל חידוש הריהוט, אחסון של חפצים ישנים ודברי ארכיון בהם לא נעשה שימוש תקופה ארוכה ולכן הצעד הראשון יהיה לעבור מחדר לחדר ולהחליט מהם אותם הדברים להם אינכם זקוקים במשרד החדש. בהתאם, תוכלו להחליט האם להסתייע בשירות אחסון אותם חפצים ומסמכים או שמא אתם מעוניינים לגרוס ולזרוק אותם. לאחר ההחלטה על האחסון, מגיע שלב האריזה.
- אריזה – ככל שהאריזה תהיה יותר מסודרת ומוקפדת כך תוכלו לפרק את הקופסאות ולסדר את המשרד החדש במהירות. כיוון שרובינו איננו מומחים בתחום האריזה, רוב המשרדים מעדיפים להסתייע בשירותי אריזה של חברה מקצועית. חברת הובלות משרדים בשרון באקו מציעה ללקוחותיה אפשרות של שירותי מקצועיים אשר יחסכו מהם בזבוז זמן, מאמץ וכמובן כסף. באם בחרתם שירותי אריזה יגיע אליכם צוות מומחי אריזה עם כל הציוד הנדרש ותוך מספר שעות הם יארזו את כל החפצים במשרד בקופסאות מתאימות ובאריזות מתאימות וזאת בהתאם לסוג התכולה. יש אפשרות לבחור לשכור את אותו צוות לפירוק הקופסאות וסידור המשרד.
- פירוק והרכבה – שירות נלווה נוסף בו בוחרים רוב בעלי המשרדים הוא שירות פירוק והרכבת רהיטים. שירות זה המוצע על ידי חברת הובלות באקו, חברה ותיקה ובעלת מוניטין מוצלח בתחום של הובלות משרדים בשרון, הוא שירות בו צוות מומחה מגיע למשרד הישן ומפרק באופן מקצועי את כל סוגי הריהוט, אם מדובר על שידות, ארונות, מזנונים, מטבחים ועוד, תוך שימוש בכלים מקצועיים שיבטיחו שלא יגרם כל נזק לריהוט. לאחר מכן, כל הריהוט שפורק יורכב בחזרה במשרד החדש.
השלב האחרון יהיה אותו השלב בו המובילים המנוסים של חברת הובלות באקו, יובילו את כל התכולה הארוזה, היישר למשאיות בשעה בו המשרד אינו פעילו ויובילו בזהירות את התכולה למשרד החדש.
להצעת מחיר ללא עלות או התחייבות התקשרו אלינו 054-6821978